Nyheter & press

Pressmeddelande 2017-08-25: Bosch Car Service och DEKRA

DEKRA Quality Management AB: Kvalitetskontroller verkstadsarbete

Bosch Car Service och DEKRA
Från vänster Frank Schubert, VD DEKRA Quality Management AB och Lars Dahlin, Chef Bosch Car Service Sverige inom Robert Bosch AB

Bosch Car Service väljer DEKRA för sin kvalitetsutveckling

Bosch Car Service Sverige, som är världens största fristående verkstadskedja, ingår samarbete med DEKRA för kvalitetsutveckling av sitt verkstadsnät i Sverige.

  • Med DEKRA får vi en opartisk och etablerad samarbetspartner för att utveckla våra verkstäder i Sverige för framtiden. Vårt mål på Bosch Car Service är att landets kunder känner genuin trygghet och belåtenhet med den servicenivå och verkstadskvalitet vi erbjuder, säger Lars Dahlin, Chef Bosch Car Service Sverige.
  • Klart vi känner stor tillfredsställelse med att Bosch väljer oss för ett långvarigt samarbete inom området kvalitetsutveckling. Vi kan erbjuda den bredd och behov som Bosch önskar och kan känna sig trygga med, avrundar Frank Schubert, VD DEKRA Quality Management AB.

DEKRA erbjuder ett antal produkter som stärker kundrelationer och teknisk kvalitet. Allt från kalibrering av verktyg och utrustning, kvalitetskontroller av utfört verkstadsarbete till fabriksrevisioner etc. Våra tjänster riktar sig till till såväl centrala verkstadskedjor som lokala bilverkstäder.

Fakta:
DEKRA SE med huvudkontor i Stuttgart, Tyskland, är den ledande aktören för fordonsbranschen inom opartiska kontroller. Med 38 000 medarbetare och med en omsättning på över 20 miljarder SEK är DEKRA representerade världen över. DEKRA Quality Management AB är ett dotterföretag till DEKRA i Tyskland.

För mer information kontakta: Frank Schubert, VD DEKRA Quality Management AB, se kontaktuppgifter nedan.

Contact

DEKRA Quality Management AB

Drottninggatan 8

632 17 Eskilstuna

+46(0)10.455.10-00
separator
Dela sida