Contact form for comments and complaints
Den 6 december kommer vår kundtjänst att vara stängd på grund av en uppdatering i vårt CRM-system. Vi arbetar för att förbättra våra tjänster och beklagar eventuella olägenheter detta kan medföra.
Detta innebär att inga kundtjänstärenden kommer kunna hanteras denna dag och kundtjänsten kommer således inte heller gå att nå via telefon.
Vi tackar för er förståelse och ser fram emot att återigen erbjuda full funktionalitet så snart uppdateringen är genomförd.
Tack för ert tålamod!
We want to do our best to ensure that you receive good treatment and of course all our decisions must be impartial and correct. If you have suggestions for improvement or views on our operations, we will gratefully receive them. If you are dissatisfied with something, you can file a complaint. Receipt of your case must be confirmed by DEKRA within 7 working days. Assessment and investigation of the complaint will be carried out by independent staff. The result of the investigation as well as the decision on action will be shared with you for the opportunity to comment as soon as possible.
Fill in the contact form and we will get back to you.